'Breaking Bad'-duo terug in gave 'Breaking Good' Super Bowl-reclame

'Breaking Bad'-duo terug in gave 'Breaking Good' Super Bowl-reclame

Een grappige reclame, maar wel peperduur.

Nog niet zo heel lang geleden kwam er nog een artikel langs op FilmTotaal over de prijs van de Super Bowl-reclames. Deze zijn behoorlijk duur, maar eerlijk is eerlijk, ze mogen er wel zijn, net zoals deze hieronder.

De Super Bowl is in Amerika al lang niet meer enkel en alleen een sportevenement. Er treden ook wereldberoemde artiesten op (dit jaar komt Rihanna langs) en maken vele grote merken gebruik van de gelegenheid om even goed reclame te maken. De onderstaande is misschien wel een van de leukste spotjes.

Breaking Bad
Bijna elke serieliefhebber heeft Breaking Bad gezien. De serie was, en is nog steeds, razend populair. Ook de spin-off, genaamd Better Call Saul, is een groot succes. Toch vinden sommige fans het zonde dat dit niet gaat over Walter White en zijn rechterhand, Jesse Pinkman.

Toch komt deze wens nu min of meer in 'vervulling', want het geliefde duo keert terug voor een PopCorners-reclame, waarin ze geen drugs maken, maar dus chips. Blijkbaar vallen deze goed in de smaak, want zelfs een van de grote schurken van de serie, Tuco Salamanca, geniet ervan.

Bekijk de grappige beelden hieronder.



Peperduur
Het spotje werd ook nog eens gemaakt door niemand minder dan Vince Gilligan, de bedenker van de serie. Jesse zegt van de chips: "These are the bomb!" maar hopelijk slaan ze ook in als een bom.

Een dertig seconden Super Bowl-reclame kost namelijk 6 miljoen dollar, en aangezien het hier om een minuut gaat, kost deze reclame maar liefst enkel en alleen al 12 miljoen dollar om een plekje te 'reserveren'.

NieuwsFilm

meest populair