De Super Bowl is in Amerika en enorm groot evenement. Het gaat al lang niet meer enkel en alleen om sport, maar ook is het een soort van concert. Zo treedt dit jaar Rihanna op. Dit is eveneens de perfecte gelegenheid voor menig merk om reclame te maken, maar daar moeten ze wel een grote zak geld voor op tafel leggen.
Kassa
Tijdens de Super Bowl worden ook de nodige reclames afgespeeld, maar om een plekje te bemachtigen moet je miljoenen dollars betalen. Zo kost een 30 seconden durende clip maar liefst 6 miljoen dollar. Toch is menig merk bereid dit te betalen.
Vorig jaar, zelfs nog voor de Super Bowl 2022, waren al 95% van de plekken verkocht voor de editie van 2023. Het gaat hier voornamelijk om o.a. auto- en modemerken, maar er zit ook genoeg moois tussen voor de filmfanaten.
Trailers
De vooronderstelling is dat we ook dit jaar weer zullen worden getrakteerd op de nodige beelden van vele grote blockbusters. Marvel zou heel wat hebben uitgegeven om trailers te kunnen laten zien van Ant-Man 3, Guardians of the Galaxy 3, The Marvels maar van ook de nodige Marvel Disney+ series.
DC kan dan natuurlijk niet achterblijven en zal na alle waarschijnlijkheid trailers laten zien van The Flash en Blue Beetle.
Meer
Daar blijft het echter niet bij. De veronderstelling is dat we ook teasers of trailers te zien krijgen van o.a. Indiana Jones 5, Fast X, Mission Impossible 7, Creed III, John Wick 4, Transformers: Rise of the Beasts én de Super Mario Bros. Movie.