Sandra Bullock in film over marketinggenie achter Tupperware

Tate Taylor (The Help) zal de film regisseren.

Sony Pictures heeft aangekondigd dat Tate Taylor, regisseur van The Help, een film zal schrijven en regisseren over Brownie Wise, het marketing-genie achter het concept van Tupperware, dat het merk wereldberoemd maakte en nieuwe professionele deuren opende voor vrouwen. Sandra Bullock zal de hoofdrol spelen in de film, die gebaseerd is op Bob Kealings boek Tupperware Unsealed.

Hoewel Brownie meestal wordt herinnerd als de ideale huisvrouw uit de jaren '50, was ze in werkelijkheid een baanbrekende zakenvrouw die een sociaal netwerk opzette voor vrouwen om zelfstandig geld te verdienen. Brownie was de eerste vrouw die ooit de cover van Business Week sierde en werd een populair tijdens haar tijd als marketing-leider voor Tupperware. Haar ruzies met Earl Tupper, uitvinder van het product, zorgde er echter voor dat ze naderhand meer bekend stond om de controverse over haar vertrek bij het bedrijf.

Het is nog onbekend wanneer de opnames van de film van start zullen gaan.



NieuwsFilm

meest populair