Dat maakt natuurlijk voor Marvel Studios dat de druk voor de toekomst groot is en de verwachtingen hoog gespannen zijn. Zo dus ook voor de eerstvolgende film, Doctor Strange in the Multiverse of Madness, die het verhaal van Spider-Man: No Way Home voortzet.
Super Bowl-trailer
Disney koos ervoor om een trailer voor de film vrij te geven tijdens de Super Bowl LVI, de grootste televisie uitzending van het jaar in de Verenigde Staten. Een analysebureau laat zien dat het de meest bekeken trailer werd tijdens de wedstrijd.
Dat meldt RelishMix. De trailer voor Doctor Strange in the Multiverse of Madness werd binnen 24 uur na de uitzending in totaal 93,12 miljoen keer bekeken op alle online kanalen. De film Jurassic World: Dominion kwam daar dicht bij, met 86,82 miljoen views en de serie The Lord of the Rings: The Rings of Power kwam uit op 80,34 miljoen views.
Daarbuiten was er weinig strijd. The Adam Project van Netflix strandde op 32,3 miljoen views en Nope kwam uit op 21,65 miljoen views. Marvel-serie Moon Knight strandde op 16 miljoen kijkers.