Via Twitter werd The Invisible Man-producent Jason Blum benaderd door een fan. Hij gaf aan dat hij vindt dat de trailers voor de film wel erg veel weggeven. Blum reageerde en gaf aan dat Netflix de schuldige is, maar heeft ook een bijzonder slimme tip: "kijk trailers pas nadat je de film hebt gezien."
I wish we didn't have to do that but there is almost not other way to tear people away from Netflix and all the great choices they have at home. So you have my sincerest apologies and maybe in future your idea to watch our trailers after you've seen our movies is a good one!
-- Jason Blum (@jason_blum) March 1, 2020
Mensen weghalen van Netflix
Blum geeft in zijn reactie aan dat de trailer wel veel moest weggeven om mensen weg te trekken bij Netflix. De streamingdienst lijkt dus heel wat mensen thuis te houden. En raar is dat niet. Steeds vaker weten alleen de allergrootste blockbusters echt succesvol te zijn. Kleinere, maar ook zeker grotere titels hebben het daardoor zwaar.
Ook blijkt dat bioscoopfilms steeds sneller op Netfllix en andere diensten verschijnen. Zo verscheen recent Spider-Man: Far From Home op Netflix, maar ook titels als Midsommar, Men in Black: International en Brightburn. Deze films verschenen nog geen jaar geleden in de wereldwijde bioscoopzalen.