'Netflix is schuldig aan trailers die steeds meer weggeven'

'Netflix is schuldig aan trailers die steeds meer weggeven'

Producent Jason Blum biedt excuses aan.

Heb jij The invisible Man al gezien tijdens de voorpremières in onder meer de Vue bioscopen? Dan is je misschien opgevallen dat de trailers voor de succesvolle horrorfilm wel erg veel weggeven over het plot. En daar is een reden voor.

Via Twitter werd The Invisible Man-producent Jason Blum benaderd door een fan. Hij gaf aan dat hij vindt dat de trailers voor de film wel erg veel weggeven. Blum reageerde en gaf aan dat Netflix de schuldige is, maar heeft ook een bijzonder slimme tip: "kijk trailers pas nadat je de film hebt gezien."


Mensen weghalen van Netflix
Blum geeft in zijn reactie aan dat de trailer wel veel moest weggeven om mensen weg te trekken bij Netflix. De streamingdienst lijkt dus heel wat mensen thuis te houden. En raar is dat niet. Steeds vaker weten alleen de allergrootste blockbusters echt succesvol te zijn. Kleinere, maar ook zeker grotere titels hebben het daardoor zwaar.

Ook blijkt dat bioscoopfilms steeds sneller op Netfllix en andere diensten verschijnen. Zo verscheen recent Spider-Man: Far From Home op Netflix, maar ook titels als Midsommar, Men in Black: International en Brightburn. Deze films verschenen nog geen jaar geleden in de wereldwijde bioscoopzalen.

NieuwsFilm

meest populair