Folie à Deux heeft wereldwijd nog geen 205 miljoen dollar opgebracht tegenover een prijskaartje van 200 miljoen dollar. Het origineel bracht maar liefst meer dan 1 miljard dollar op, terwijl dit 'slechts' 55 miljoen dollar kostte om te maken.
Hoop
Warner Bros. besloot het dus over een andere boeg te gooien. De blockbuster werd al snel op Video-on-demand aangeboden, in de hoop toch nog iets aan de film te kunnen verdienen. Helaas werkt ook dit niet.
Normaal gesproken wanneer een blockbuster van deze grootte op Video-on-demand verschijnt, zijn het altijd kijkcijfer-kannonen. Dat is echter niet het geval met Folie à Deux. Op zowel iTunes als Fandango staat de film tijdens zijn eerste week op Video-on-demand op de vierde plek.
Top drie
Hier moet wel bij gezegd worden dat Folie à Deux het op iTunes moet opnemen tegen grootgewichten zoals Beetlejuice Beetlejuice, Deadpool & Wolverine en The Substance.
Op Fandango ziet de top drie er precies hetzelfde uit, buiten het feit dat The Substance daar plaats moet maken voor The Wild Robot.