Netflix voert een aantal grote veranderingen door intern

Netflix voert een aantal grote veranderingen door intern

Interne veranderingen: deze mensen binnen de streamingdienst hebben promotie gemaakt.

Netflix heeft de boel intern op de schop gegooid. De streamingdienst heeft nieuwe personen in topposities aangewezen die verantwoordelijk worden voor onder meer zijn advertentie- en technologiedivisie.

Om te beginnen zal Jeremi Gorman vertrekken als hoofd van de afdeling adverentieverkopen. Amy Reinhard, die al zeven jaar in de top van de streaminggigant werkt, zal deze divisie vanaf nu overzien.

Promotieronde
Ook heeft Netflix promotie gegeven aan twee belangrijke namen binnen het bedrijf. Allereerst mag Eunice Kim, die leidinggaf aan het team productinnovatie, zich voortaan 'chief product officer' noemen.

Elizabeth Stone, die zich bezighield met data-analyse, mag voortaan de gehele technologiedivisie overzien van de streamingdienst. Stone heeft veel ervaring binnen de techindustrie.

Doorontwikkelingen
Deze interne veranderingen zijn belangrijk voor Netflix om te kunnen bouwen aan een stevig fundadement voor de toekomst.

"We willen het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken om films, series én games te vinden waar zij behoefte aan hebben", zegt het bedrijf. "Deze mensen kunnen de Netflix-ervaring absoluut verbeteren".

NieuwsFilm

meest populair