Kim Feenstra onder vuur na reclame: "echt rotzooi"

Kim Feenstra onder vuur na reclame: "echt rotzooi"

Dan maar beter geen ketchup...

Eergisteren kwam de BN'er Kim Feenstra weer eens met een hele reeks spannende kiekjes. Nu post ze weer iets op haar Instagram, maar de ontvangst is deze keer echter heel wat minder...

De in Groningen geboren Feenstra werd in 2007 bekend toen ze deelnam aan het televisieprogramma Holland's Next Top Model. Sindsdien is ze uitgegroeid tot een van de meest succesvolle Nederlandse modellen van haar generatie. Daar blijft het echter niet bij.

Meer
Ze werkt ook vaker als presentatrice en acteert. Ondanks het feit dat Feenstra's werk als actrice momenteel op een laag pitje staat (hoogstwaarschijnlijk doordat ze in nog niet zo heel lang geleden beviel haar eerste kindje) wil wel nog menig merk met haar samenwerken. Dat is ook het geval voor Remia.

Feenstra duikt op in de nieuwe reclame van Remia, waarin ze de nieuwe ketchup van dit merk even in het zonnetje zet met haar gezin. In het spotje is het duidelijk te merken dat zij een grote fan is van de ketchup, maar niet al haar volgers zijn het met haar eens.

Troep
Feenstra schrijft zelf: "Sweet like suger, maar dan zonder suiker!" De nodige mensen laten echter weten dat zij liever suiker in hun ketchup hebben zitten dan iets dat dat vervangt en nog slechter is voor de gezondheid.

Zo schrijft een iemand: "Leuke reclame maar om te kopen nee... Zonder suiker met sucralose, even worse". Een ander zegt weer: "De andere suikers zijn net zo slecht" waarop iemand weer reageert: "Precies! Ontzettend misleidend"

Ook staat er: "Suikervervangers zijn echt rotzooi.. de beruchte E900 serienummertjes, mij niet bellen". Grappig genoeg reageert Feenstra op de nodige mensen die complimenteus zijn, maar degenen die met kritiek komen krijgen geen antwoord.

Bekijk het filmpje hieronder zelf.



NieuwsFilm

meest populair