De 47-jarige Schuurman zit niet bepaald stil. Zo is ze actief als zangeres, presentatrice én actrice. Zo was ze vorig jaar bijvoorbeeld nog te zien in Casa Coco en werkt ze op dit moment alweer aan een nieuwe grote Nederlandse productie, genaamd Oei, ik Groei.
Sociale media
Wanneer ze eens even niet bezig is, post ze graag berichten op Instagram. Dat is ook wel te begrijpen. Schuurman heeft bijna 500.000 volgers, en om haar fans blij te maken, deelt zij wel vaker filmpjes en foto's. Nu is het weer raak.
Schuurman deelde de onderstaande foto op sociale media en eerlijk is eerlijk, ze ziet er wederom beeldschoon uit. Het komt ook allemaal voort uit een mooie gedachte. Zij kijkt namelijk uit naar de lente en naar vrede op aarde. Bekijk het mooie kiekje hieronder.
Kritiek
Toch was er ook veel kritiek op het bovenstaande plaatje. De reden hiervoor? Nou, als je goed kijkt, heeft ze met de bloemen niet het peace-logo gemaakt maar juist die van het dure automerk Mercedes.
Zo staan er reacties tussen als: "Uh Katja, dit is het Mercedes logo en niet het vredessymbool en "Eeh Katja... Het vredessymbool ziet er net even anders uit, dit is Mercedes. Komt niet erg goed over zo".
Reactie
Schuurman had op een gegeven moment genoeg van het commentaar en beet van zich af: "Het is bedoeld als het vredesteken lieve mensen. En dat is het dus. Omdat het zo is bedoeld. En niet anders".
"Als de hoek waarin de bloemen liggen niet exact correct is, en het dus ook iets anders kan uitbeelden, bijvoorbeeld 'Mercedes', dan is het te waarderen om te zien wat iemand bedoelt, en niet te zoeken naar waarop je iemand kan 'pakken'. Als we een mooiere wereld willen, laten we dan zacht en empathisch zijn. In plaats van ego gedreven gelijk zoekend. Vraag je af waar we straks als we sterven trots op zijn".
Bekijk de afbeeldingSylvie Meis
Sylvie Meis laat zich in uitdagende rode bikini zien op Instagram
Bekijk de afbeeldingNicolette Kluijver
Nicolette Kluijver in een jurkje met diep decolleté op Insta