De sequel, genaamd Glass Onion, draait pas sinds enkele dagen op de streamingdienst maar is nu al enorm veel bekeken. In de eerste drie dagen werd de blockbuster maar liefst meer dan 82 miljoen uren gestreamd. Dit betekent dat de film (nu al) een van de succesvolste Netflix-projecten is.
Baas boven baas
Glass Onion staat op een hele mooie 6e plaats. Alleen Red Notice (148 miljoen uur), Don't Look Up (111 miljoen uur), The Adam Project (92 miljoen uur), The Gray Man (88 miljoen uur) en The Unforgivable (85 miljoen uur) deden het beter.
De andere cijfers van Glass Onion zijn eveneens zeer indrukwekkend. Johnson wilde de film perse in de bioscopen uitbrengen en hier ging Netflix mee akkoord. De blockbuster is de allereerste film van de streaminggigant die in de drie grote Amerikaanse bioscoopketens te zien was (AMC Theatres, Cinemark Theatres en Regal Cinemas).
Ook dit was een groot succes. De film bracht in enkele dagen tijd maar liefst 13 miljoen dollar op. Glass Onion draaide echter niet erg lang in de cinema's, waardoor er waarschijnlijk nog veel meer verdiend had kunnen worden.
Punten
Hoe dan ook, het kan niet ontkend worden dat Glass Onion het even goed doet als zijn voorganger en misschien op sommige vlakken zelfs nog wel beter. Op Rotten Tomatoes scoort de blockbuster twee keer een prachtige 93%. Mocht je de trailer gemist hebben, bekijk deze dan alsnog hieronder.