Het filmpje vangt de sfeer van een dansclub in New York rond 1950. Je ziet verschillende mensen dansen, waaronder Beyoncé. De film viert plezier, zelfexpressie en individualiteit. De video maakt deel uit van de Lose yourself in love campagne, waarbij Tiffany met de hulp van Beyoncé ook 'ondervertegenwoordigde gemeenschappen' wil bereiken.
Nieuw album
De clip past bij het nieuwe album van Beyoncé. De wereldberoemde zangeres, en een beetje actrice, heeft bewust nog geen muziekvideo's online gezet. Zo kunnen mensen eerst zonder beeld luisteren naar de muziek. Wel beloofde zij dat de muziekvideo's op een andere manier zullen volgen.
Daar zij ook vertelde dat zij haar fans zal overladen met diamanten en parels is deze nieuwe reclame een goede start. Beyoncé en Tiffany werken al jaren samen en hebben keer op keer mooie reclames. Ook draagt Beyoncé zeer waardevolle sieraden uit Tiffany's privécollectie naar events, zoals de exclusieve gele diamant.
De reclame staat in het Instagram-bericht van Tiffany & Co hieronder. Meer foto's staan hier in het artikel van Daily Mail.