In de ondergrondse tunnels is een hele rits affiches opgehangen waarop de vier hoofdrolspelers Alexander Skarsgård, Nicole Kidman, Ethan Hawke en Anya Taylor-Joy schitteren. Ook de tagline "Verover je lot" en de releasedatum van 22 april zijn netjes gedrukt.
Er ontbreekt echter één cruciaal element, namelijk de titel! De Twitteraar typt in het onderschrift een fictieve dialoog tussen twee PR-medewerkers:
"Dus je hebt die poster klaar voor The Northman?"
"Ja, chef! We hebben ze zelfs al geprint en overal in de metrostations van New York geplakt!"
"En je hebt toch wel gezorgd dat de titel erop staat?"
"Uhhhhhhhh..."
"So you got that poster ready for The Northman?"
-- Isaac Butler (@parabasis) April 4, 2022
"Yeah, chief! We already printed it and put it in subways all over New York!"
"You made sure the title was on it, right?"
"Uhhhhhhhh...." pic.twitter.com/stFRzeR2Sw
Een andere gebruiker grapt: "Eén ticket alstublieft."
"Voor welke film?"
"Euhm... 22 April?"
Iedereen heeft het er nu wel over
Terwijl de meeste mensen denken dat het simpelweg een menselijke fout is, wordt er ook gesuggereerd dat dit onderdeel is van een opzettelijk marketingplan met de bedoeling om aandacht te genereren.
En die strategie lijkt te werken, want op social media geven veel mensen aan dat ze tot op heden nog nooit van The Northman gehoord hadden.