Tegelijk kwam de film afgelopen vrijdag uit in de Chinese bioscopen, waar deze een prima debuut van 30 miljoen dollar maakte. En daarmee komt de film bovenaan de box office te staan in China, waarmee de film het beter doet dan The Battle at Lake Changjin, dat wekenlang bovenaan de box office stond.
600 miljoen dollar
Deadline meldt dat No Time to Die zo'n 600 miljoen dollar opgebracht heeft aan de wereldwijde box office. Daarmee is het pas de vierde film sinds begin 2020 die deze mijlpaal wist te bereiken.
Dat geldt verder voor The Battle at Lake Chagjin, Hi, Mom en de film Fast & Furious 9. Daarmee lijkt No Time to Die nog niet op weg naar winstgevendheid, gezien het immense budget dat de film had en het grote marketingbudget dat terugverdiend moet worden.
Naar het schijnt moet No Time to Die uiteindelijk zo'n 900 miljoen dollar opbrengen om winstgevend te zijn. En die mijlpaal is natuurlijk bepaald niet gemakkelijk te halen.
Hier in Nederland staat No Time to Die boven de 13 miljoen euro.