Disney kondigt de Marvel-film 'Black Widow' op een nieuwe frisse manier aan

Disney kondigt de Marvel-film 'Black Widow' op een nieuwe frisse manier aan

Marvel en Disney willen frisse promotie van Black Widow.

Op 2 december 2019 verscheen de teaser trailer voor de Marvel-film Black Widow. Het 24e deel in het Marvel Cinematic Universe moest de vierde fase aftrappen. Maar dat is door de coronacrisis niet gebeurd en ondertussen is het de serie WandaVision die het MCU weer nieuw leven gaf.

Met een beetje geluk stuurt Disney Black Widow begin mei de bioscopenzalen in, eventueel in combinatie met een online release via Disney+. Op die manier kunnen de fans toch van het solo-avontuur van Natasha Romanoff van Scarlett Johansson genieten.


Frisse promotie voor Black Widow
Volgens Variety zal Disney de film op een frisse manier vermarkten, zij het met veel dezelfde beelden. We kregen al twee volwaardige trailer, met in maart 2020 de "Final Trailer".

In het artikel stelt een analist van Exhibitor Relations dat veel mensen het gevoel hebben dat de film al is verschenen, of al eigenlijk al verschenen had moeten zijn. Hierop reageerde Asad Ayaz, Disney's marketingbaas.

Hij zei dat hij niet weet wanneer de campagne start maar dat deze een "frisse aanpak" krijgt. Disney wil de markt nu niet overbelasten met beelden uit Black Widow.


Disney focust zich voorlopig vooral op de series, zoals WandaVision en het volgende maand te verschijnen The Falcon and the Winter Soldier. Van Shang-Chi en Eternals hebben we nog helemaal geen officiële beelden gezien.

NieuwsFilm

meest populair