Volgens de Britse tabloid The Sun worden er komende tijd kleine zaken aangepast aan de film van regisseur Cary Fukunaga (Beasts of No Nation). Er zouden wat snelle montagewerk komen en misschien zelfs wat kleine reshoots.
No Time To Die krijgt tweaks
Het lijkt er dus niet op dat het plot van de film wordt aangepast. De reden heeft meer te maken met dat bepaalde gadgets verouderen, denk aan mobiele telefoons en dergelijke. Er worden namelijk miljoenen verdiend aan de vertoonde merken, en James Bond-films zitten vol sluikreclames.
In de Bond-films zijn merken als Nokia, Adidas, Omega en Bollinger verstopt, tegen een fikse vergoeding. En uiteraard het automerk Aston Martin.
Overigens zullen wel meer films hier last van hebben. De grootste blockbusters die in maart 2020 moesten verschijnen zijn nu ten minste 1,5 uitgesteld, dus er zal hier en daar vast wat geknutseld worden aan de publiekstrekkers.
No Time to Die moet nu begin oktober verschijnen en dat zorgt ervoor dat Daniel Craig nog een extra half jaartje de officiële 007 is.