Sony Pictures heeft een vrij grove fout gemaakt. Het bedrijf wilde de eerste trailer voor Khali the Killer online plaatsen, maar uploadde in plaats daarvan de volledige film. Kijkers realiseerden zich snel dat ze de anderhalf uur durende film van regisseur Jon Matthews konden zien, maar konden niet lang genieten.
In de zes uur dat de film online stond, werd deze 11.000 keer bekeken. Het laat zich raden dat de film vermoedelijk niet meer van het internet zal verdwijnen. Een echt dure fout is het verder niet, want het productiebudget bedraagt slechts 1 miljoen dollar. Wellicht dat het online plaatsen van de gehele film juist extra aandacht genereert en dat de productie daardoor wat populairder wordt.
In Khali the Killer, dat overigens al sinds 15 december in de winkel ligt, maar in de Verenigde Staten binnenkort alsnog een bioscooprelease krijgt, besluit een huurmoordenaar een laatste klus aan te nemen, alvorens hij met pensioen gaat. Alles gaat mis, als hij gevoelens krijgt voor een van zijn doelwitten.
Sony plaatst per ongeluk complete film op YouTube
Waar het een trailer had moeten zijn, werd het een volledige film.