Minder geheimzinnigheid in marketing 'Star Wars: Episode VII'

Regisseur J.J. Abrams belooft een iets conventionelere marketingcampagne.

Tijdens een interview, waarin hij zijn boek S. (lees hier onze recensie) promootte, ging regisseur J.J. Abrams in op Star Wars: Episode VII. Hij vertelde in het interview dat hij nog altijd geen fan is van 3D-films. Verder vertelde hij een meer conventionele marketingcampagne te zullen volgen rond de Star Wars-film.

Abrams staat er juist om bekend zo geheimzinnig mogelijk te doen rond zijn nieuwe projecten. ”Star Wars is op elke mogelijke manier een ander dier,” legde de regisseur uit waarom hij dat dit keer niet zal doen. ”Het is een meer open universum dan waar ik aan gewend ben, dus er zal een compromis gevonden moeten worden.”

Verder gaf Abrams toe dat zijn ervaringen bij Star Trek Into Darkness flink van pas zullen komen bij Star Wars. ”We probeerden het publiek te verrassen,” vertelde hij over de onthulling van de werkelijke identiteit van het personage van Benedict Cumberbatch in Star Trek Into Darknes. ”Maar het leek er toen op alsof we iets te slim wilden zijn.”

We hoeven desondanks niet te verwachten dat we alles te weten zullen komen over Star Wars: Episode VII, nog voordat de film in de bioscopen draait. ”Ik geloof dat er iets van puurheid zit in het niet kennen van elk detail.”

Star Wars: Episode VII gaat in december 2015 in première. Deze lente beginnen de opnames van de film.



NieuwsFilm

meest populair