Millie Bobby Browns advertentiecampagne krijgt felle kritiek: "Mooi zijn is niet genoeg"

Millie Bobby Browns advertentiecampagne krijgt felle kritiek: "Mooi zijn is niet genoeg"

De actrice komt met haar eigen kledinglijn, maar sommige mensen hebben het liever over haar gezicht.

Millie Bobby Brown werd al op jonge leeftijd wereldberoemd. Toen zij namelijk pas 10 jaar oud was, brak ze door met de uiterst populaire serie Stranger Things. Toch bracht dit niet alleen maar leuke dingen met zich mee en ook nu krijgt Brown weer kritiek te verduren.

Vandaag de dag is de actrice 20 jaar oud, maar toen zij nog minderjarig kreeg ze vaak te maken met 'internettrollen' die haar probeerden te kleineren. Brown liet al eerder weten dat ze hier lang moeite mee heeft gehad en besloot sociale media enige tijd links te laten liggen.

Eigen kledinglijn
Brown is echter niet alleen actrice, ook heeft ze genoeg modellenwerk. Niet zo heel gek dus, dat zij ook model staat voor haar eigen nieuwe kledinglijn, genaamd Florence by Mills Fashion. Recentelijk doken er diverse foto's op, waarin de actrice reclame maakt voor haar kleding.

Niet iedereen was echter overtuigd. Zo staan er reacties bij als: "Omdat je knap bent, betekent dat nog niet dat je een goed model bent" of "Ze is pas 20 maar maakt nu al gebruik van lip-fillers" en "Vanwege alle make-up en 'ingrepen' ziet ze er 15 jaar ouder uit dan ze is".

Verdediging
Gelukkig is het niet alleen maar negatief en zijn er ook genoeg fans die het voor hun idool opnemen. Brown zelf is ook trots op haar werk en haar nieuwe kledinglijn, die volgens haar gericht is op jonge vrouwen die nog op zoek zijn naar hun eigen stijl. Bekijk de fotoshoot hier.




NieuwsFilm

meest populair