Blake werkte namelijk samen met Justin Baldoni het gelijknamige boek uit tot een verfilming. Maar waar hij in interviews de problemen rond huiselijk geweld wilde aankaarten, wilde Blake dat niet - en dat begint interviewers flink te storen.
Geen luchtige film
Blake Lively richt zich namelijk liever op de luchtige kant van de film. Ze verkoopt het als een gezellig avondje uit met vriendinnen en tussendoor maakt ze reclame voor haar nieuwe verzorgingslijn en outfits.
De toch al volwassen genoeg actrice ontduikt in interviews hinderlijk de moeilijke materie rond relatieproblemen. Waardoor journalisten zich intussen luid afvragen: Snapt zij haar eigen film eigenlijk wel?
Storende marketing
Hier legt Indiewire uit wat zo ongelooflijk storend is aan de marketing. Snapt zij de belangrijke kans die zij misloopt om volgers te helpen die in een soortgelijke relatie zitten als haar personage?
Ook op social media zwelt de kritiek aan. Bij de YouTube-video van Access Hollywood zeggen mensen geen fan meer van Blake te zijn. Mensen vinden ook dat ze een hoop uit te leggen heeft. Daarnaast krijgt Justin de complimenten die hij verdient voor zijn openheid.