Ook bij de nieuwe reclame van Silk Nextmilk is sprake van vriendjespolitiek. Sterker nog: de onderneming wilde met opzet nepo baby's. Want jaren geleden waren hun ouders op televisie ook te zien met een melksnorretje.
Casten volgende generatie
Leuk dus om de volgende generatie te casten die niet voor koemelk kiest, maar voor plantaardige melk. Dus mochten de kinderen van Kelly Preston, David Beckham, Christie Brinkley en Shaquille O'Neal voor de camera.
Het levert mooie plaatjes en interviews op met Ella Travolta, Brooklyn Beckham, Sailor Brinkley-Cook en Myles O'Neal. Daarnaast kunnen zij door deze campagne interviews geven in ontbijtshows.
Het is vriendjespolitiek
Zo komt Silk Nextmilk aan extra bekendheid en de jonge sterren ook. De presentators van de praatprogramma's slikken het als zoete koek, en het publiek ook. Voor alle betrokkenen - inclusief de ouders - is het mooie marketing.
Ook al is het vriendjespolitiek in de ogen van velen: begrijpelijk is de campagne wel. Deze jongeren leven al grotendeels vegetarisch. En bekende namen verbonden aan reclames helpen een bedrijf om hun producten te verkopen.
Nepo baby is gemakkelijk
Voor deze 'gig' rolden deze nepo baby's overigens al met gemak de wereld van modellen, muziek, film en televisie in. Want hun ouders hebben dat netwerk al. En met deze commercial levert het deze showbizz-kids nog meer bekendheid op, te lezen in het artikel van People hier.
Bovendien zijn de billboards meteen een mooie Instagram-bericht waard, zoals hieronder te zien valt. Dan is een nepo baby zijn toch echt heel fijn, want het mes snijdt aan twee kanten.