Volgens The Hollywood Reporter zou op het prijskaartje van de film van Cary Fukunaga bij de start van de onderhandelingen een bedrag van $800 miljoen hebben gestaan, en dat is alweer $200 miljoen meer dan eerder werd gemeld.
Apple TV+ wilde ver gaan
Alleen Apple TV+ zou uiteindelijk serieuze biedingen hebben gedaan, volgens THR oplopend tot maar liefst $350 tot 400 miljoen. MGM zou de prijs hebben laten zakken tot een bedrag rond de $650 tot 700 miljoen. Het gat bleef echter te groot en daardoor blijft No Time to Die een bioscoopfilm.
THR meldt ook dat producent Barbara Broccoli van EON Productions geen voorstander was van het skippen van de bioscoop, maar klaarblijkelijk heeft elke film zijn prijs. De hoge prijs is te verklaren, aangezien MGM $250 miljoen investeerde in de productie, reeds $50 miljoen kwijt is aan onder meer de marketing en er zouden flinke bonussen in de contracten staan van Fukunaga en Daniel Craig. Een flinke winst is er uiteraard ook in meegenomen.