Katja Schuurman gaat liftend leden werven

Jongerenomroep BNN heeft een nieuwe troefkaart ingezet in de zoektocht naar nieuwe leden. BNN-babe Katja Schuurman gaat namelijk twee dagen lang liftend door Nederland om mensen over te halen lid te worden van de omroep.

BNN is vorige maand een campagne begonnen om 50.000 nieuwe leden aan te trekken. De omroep moet namelijk op 1 maart 2004 over 150.000 leden beschikken, anders wordt de overheidsbijdrage voor de jongerenomroep geschrapt en verdwijnt BNN van de televisie. Slaagt BNN wel in de opzet, dan krijgt de zender honderden uren zendtijd erbij en stijgt de overheidsbijdrage jaarlijks met zo'n vijf miljoen euro.

Onder het motto 'We zitten in de shit dus word lid' gaat Katja zondag en maandag proberen al liftend 1.000 leden binnen te halen voor de omroep. Automobilisten die Katja op willen pikken moeten wel over een opvallend voertuig beschikken, zoals een volgestouwd eendje, een verlengde limousine, een tank of een touringcar. 'Gooi je tank vol, poets je auto, leeg de asbak en zorg voor romantische muziek: want je droom zou wel eens werkelijkheid kunnen worden', zo laat BNN veelbelovend weten.



NieuwsFilm

meest populair