Iconische filmhit van $180 miljoen op Netflix weet kijkers helemaal in te pakken

Iconische filmhit van $180 miljoen op Netflix weet kijkers helemaal in te pakken

De romantische komedie 'How to Lose a Guy in 10 Days' staat nu in de Netflix Top 10.

Netflix heeft er weer een klassieker bij in het genre romkom. Sinds enkele dagen staat de film How to Lose a Guy in 10 Days op de streamingdienst. De film uit 2003 is losjes gebaseerd op het gelijknamige prentenboek van Michele Alexander en Jeannie Long.

How to Lose a Guy in 10 Days haalde wereldwijd bijna $180 miljoen op en werd geregisseerd door Donald Petrie (Miss Congeniality). Netflix omschrijft de komedie met woorden als "Grappig" en "Romantisch". De hoofdrollen zijn voor Kate Hudson en Matthew McConaughey.

Wisselend ontvangen
De critici waren niet zo heel enthousiast gezien de 42 procent-score op de Tomatometer op Rotten Tomatoes. De Popcornmeter (publieksscore) staat op een veel betere 77 procent na meer dan 250.000 stemmen.

De Critics Consensus op Rotten Tomatoes luidt als volgt: "Matthew McConaughey en Kate Hudson zijn een charmant duo, maar ze zijn niet beter dan het voorspelbare script van How to Lose a Guy in 10 Days."

Nu op Netflix
Heb je zin om How to Lose a Guy in 10 Days (opnieuw) te kijken? Je vindt de film nu hier op Netflix.


De synopsis: Een speler wedt met zijn collega's dat hij een vrouw in tien dagen verliefd op hem kan laten worden. Maar hij wedt op de verkeerde: een schrijfster met een eigen agenda.

Ook interessant
Geflopte blockbuster van $300 miljoen krijgt tweede leven op Netflix
Een paar dagen geleden zette Netflix zomaar de peperdure superheldenfilm... [Lees verder]

NieuwsFilm

meest populair